המדריך שילמד אתכם איך לכתוב שיווקי.

לעבור מעסק שמוכר ללוקחות שמחפשים לקנות!

10 טיפים לכתיבה מנצחת

כולנו רוצים לדבר עם הלקוחות שלנו בגובה העיניים (שלהם), ולפגוש אותם בנקודת זמן הכי מתאימה עם מסר רלוונטי ומחבר. אף אחד לא רוצה להיתפס כמי שמפריע ללקוחות שלו ומנסה למכור להם משהו, הרי אנחנו רוצים לתת להם ערך ולבנות יחסים לטווח ארוך. נכון?

כאן נכנסת לתמונה אסטרטגיית התוכן. רכיב משמעותי ביותר בכל תכנית שיווק, שכולל את כל המדיה שהחברה מייצרת או מפתחת, בין אם היא ויזואלית, כתובה, מושמעת, או אחרת. אם אסטרטגיית השיווק מפרטת את הערוצים בהם ניידע את העולם על המוצרים והשירותים שלנו (כלומר ה"איך"), אסטרטגיית התוכן תעשה לנו סדר בכל ה"מה" – באילו נושאים נעסוק, אילו בעיות נפתור, וכדומה. אנחנו תופסים את עצמנו כאוצרי תוכן ומקפידים לייצר תוכן איכותי ולא מכירתי (או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו, שיווק לא שיווקי) ללקוחות החברה, שמספק ערך אמיתי לקהל היעד ומשאיר אותם במשפך השיווקי לאורך זמן: מחוברים לעולמות התוכן שלנו, זוכרים את המוצרים והשירותים שלנו וברגע הנכון גם בשלים לקבל החלטת קנייה.


רוב לקוחותינו הן חברות שפועלות בעולם ה- b2b שנתפס לפעמים כאפור, פורמאלי, מטרחן. זו טעות. שיווק טוב יודע לייצר עולם תוכן שלם שמדבר את התובנות האמיתיות של קהל היעד שלכם, לייצר רגש ולהביא לשולחן את הערך המוסף שלכם בצורה אותנטית ומבדלת.

יודע שלמדתם בכיתה א את היסודות, הגיע הזמן להרחבות

קופירייטינג חד ומנצח

טירגוט קהל יעד ממוקד

אופטימיזציה מלאה לקמפיינים

קריאייטיב שתופס את העין

בניית אתרים נוצצים

אתר אינטרנט ישאיר את העסק פתוח 24 שעות ביממה, ויגדיר את הזהות העסקית שלכם ברשת.


בין אם זה אתר תדמית או חנות אינטרנטית מגיע לכם לקבל את המוצר המותאם והטוב ביותר,זה שתוכלו להתגאות בו.


אני שם דגש על מיתוג והעסק לפי הסטנדרטים והטרנדים החדשניים ביותר-שיובילו את האתר שלכם להצלחה.